Thursday 9 October 2008

~keTaPi yaNg kENa BaYaR~

tuuut..tuuut..tuuut..

"tepi sikit ye, minta tepi sikit saya nak lalu nih.. karang terlanggar marah pulerk... ish, degil lah dorg nih... tak dengar ke saya cakap tepi sikit??!!"

cam ye-ye jek mia nih masa ketapi tuh x gerak, bila stat gerak jek mmg nmpk muka dia cuak ko.. kelako betol!! aku kalo gi tesco hyper cheras tuh mesti nak letak dia kat dalam tuh. tak kiralah aku bayo ke x bayo ke, saja nak bior dia merasa.. mmg sangatlah excitednya anak dara aku tu. masa nih aku & jujen sebok nak gi beli kek utk mak & abah aku, kitorg selebret kat umah besdei & eniveseri makpak aku...yelah, masa dorg masih adelah kita nak seronok2 dgn dorg kan...

jom, tgk gmbr mia yang kejap2 jadi pemandu ketapi & kejap2 jadi penumpang








anak baru sorg bole le aku layan, kalo anak dah doblas, hah!!! baru haru-biru.. jgn kn bole hilang anak, hilang bapaknya sekali pun bole jadik...ekekekekekek

2 comments:

eLLy said...

lebat betul rambut anak ko nie..

Rina dan Mia said...

lebat beb sampai aku riso. tp dia rilek jek, mungkin sebab dah terbiasa kot... hehehe