Wednesday 22 October 2008

~jOM mAkaN~

baru lepas join rombongan cik kiah makan kat public bank. ahli2 rombonganya: aida, ain, aku, ina, shah & wini.. cukup lah 6 orang sajerk. pastu menapau cekodod pisang yang baiiik punyaaa singgit.. sedap tau cekodod nih sebabnya pishang lebey dari tepung. besh! besh! besh! masuk opis jerk perut jadik x sedap, nak muntah jek rasa.. angin eh?! aku rasa pasal malam tadi ah. malam tadi aku tido x lena sebab rasa cam kena hempap, yang pastinya bukan laki den la...ekekekekekek... rasa badan x leh gerak & mata x leh nak bukak tau, pastu rasa org tekan perut aku kiri kuat2 ko...gigil nok aku mlm td.. tebabas aku bangun kol 5:15, nih yang stat sakit pale sbb tido x cokop. pastu pg td lak putra lrt wathal lagik. sib baik laki ku yang terchenta telah menyelamatkan keadaan..eceeeehhhh... bahagia sungguh kawen dgn laki yg superb nih, walopon dah masok opis kat kelana jaya tuh tp baik hati tolong ngantor aku gi keje kat jln ampang... jijijijiijijij. masuk jalan parlimen (tak shilap den), jem yang super nalla wei... tapi sebab laki aku dah mengepau aku banjer bekpas, idok ler dia angin kat aku..hehehehehe..

kat opis lak bosan tau skrg nih, nak ngulor pon asek x sempat, asik deadlines jek... bosan ek?! kan bagos kalo dapat baring-baring, kena urut... seperti di syorgaaaa.....

sabtu nih nak gi jenjalan anak-brnak, gi rumah terbukak opismet hubby kat errrkkk... puchong? shah alam? tohler kat mane... janji poie kan... makan jangan x makan cik jah.. hikhikhikhikhik

No comments: