Thursday 23 October 2008

~malam yang sepipipi~

semalam hujan lebat ek. jalan super jem, putra super nalla penuh cam konsert..biasalahkan org2 msia nih, hujan sikit dah kelam-kabut termasuklah aku. yelah, naklah balik cepat lagi-lagi kalau naik public transport kan!! mencik ah! beratur sket munya panjang tau, akhirnya aku terpisah dgn aida sbb aku x lepas nak masuk putra.. tp nasib baik gak sebab laki aku kol suro terus ke kelana jaya. yesh!!! tapi eh aku bole sampai awal pulork, dia nak gerak opis kol 8 mlm. nak x nak gi ah melepak kat kedai mamak alison kat depan jejantas putra tuh, sejuk2 + lapo kan jadik aku order megi goreng & teh tarik suam.. tapi super nalla mengong ko org yg buat air tuh, aku mintak teh tarik suam tp apa aku dapat tau??? teh tarik sejuk cuma x letak ais jek... gila-gila wat teh tarik aku pakai air kosong semata... macam teh semalam..ekekekekekek.. dalam kol 8.10 camtu aku dah gerak tunggu laki aku kat 7e, tapi baik punya dia x nmpk aku terpacak kat situ, dgn selamba karat jek dia jalan... aku wat drama hindustan la kat situ pegi kejar keta dia... ekekekekekek... ngong ek aku malam-malam gi kejar keta!! nasib baik line celcom aku x kena bar lagi so aku kol dia suro tggu balik kat 7e.. fuuuuhhh... malam yang hampeh tau semalam... jijijijijijiji..


malam tadi bawak mia lila balik sebab laki aku rindu giler kat dia, yelah.. selalu dapat jumpa dalam 1/2 jam jek sehari. nari hubby kena gi tanjung karang kata nak hntr barang ke loji, so pagi tadi lepas hntr mia lila gi umah mak aku kat btr tuh terus hntr aku gi opis. best nyer kalo hari2 dia hntr...ekekekekek.. hujan lagi ko kat luar tuh, sejuk je aku dalam keta tadi. aku sempatlah singgah beli sarapans kat bawah tadi... sarapans? jijijijijiji.. pagi nih punya sarapan je aku beli kuetiaw goreng+telo mata, roti telur & kek fav aku kek gula hangos gitew... lagi hangos lagi aku suker...ekekekekeke..


nih x ramai lagi orang datang. tadi aku yg bukak opis, pastu opis manager lak masuk, dia rajin borak tau, gosip pasal artis pon bole tahan..jijijiijiji.. pastu seketeri bos aku lak datang & budak search cleark+despatch baru masuk. opis aku nih mula pukul 8:30 sampai 5, tp ada gak staff datang lambat giler mcm 10:30 ke... tapi dia balas dgn balik lmbt dalam 9-10 mlm gitew... tuh yg bos aku malas nak berkira tuh.. tp ade gak staff yg datang lmbt tp balik cepat... tapi lantoklah ye bos x kisah watpe aku kisah... janji kedatangan aku baiiik punyaaaa... ekekekekekekek.. k, aku sarap dulu ek... sarap tuh bahasa jawa kan?? kalo bawean atopon korang sebut boyan, makan tuh jadik ngakan x silap aku... adios.. salam!

No comments: