Wednesday 8 October 2008

~dEra kE TaK???~

citer pertama lepas beraya tau!

mia kan punya gedabak kitorg belikan dia prem ko tau tp punya dia liat nak dok dlm tuh.. menjerit ah, nangis ah..sabo jelah nok!!

tapi eh korg nak tau x, mak aku masukkan dia dlm "prem istimewa" nih, kan main diam jek.. memula aku ingat sebab sempit, tp bila aku nak kuarkan dia dan-dan melalak xnak kuar...adusssss....anak.... anak... nak gelak aku!!!

meh tgk gmbr ni, tp jgn label aku dera anak tau...jijijijijijijijijiji









"prem istimewa"... a.k.a. troli pasar mak aku.. ji.ji.ji.ji.ji.ji.ji.ji.ji.ji.ji...


sungguh sopan eh anak aku duduk....hampeh!! ekekekekekekekekekeke

nmpk cam seksa je eh dia dok dlm nih, tp dia suker ko...kihkihkihkih

masa ni jek dapat tgk dia dok lam troli nih, kalo dah beso besok cam x suaiii je kan..kuikuikuikuikuikuikuikui...

2 comments:

Anonymous said...

alamakkk aku xdapt nengok gambo ler along...rugiii

Rina dan Mia said...

ngapain??? punya beso gmbr x dpt tgk ke?? hhmm...heran neh...