Monday 13 October 2008

~hujUNg MiNGgU~

jom cerita pasal

sabtu baru nih kitorg gi 3 open house yang tempat sepah-sepah.

open house pertama: kondo senior manager hubby kat sentul
open house kedua: rumah bapak angkat hubby kat kajang
open house ketiga: rumah pakcik aku kat kota damansara
makan macam-macam u noe!! ada bihun goreng, nasi putih & asam pedas ketitil melaka, laksa, soto, beriyani & kuih-muih. sampai ke malam kenyang, alhamdulillah. tapi mcm biasalah kan camera bawak tp simpan jek dlm beg sbb sebok kan nak cedok lauk...jijijijijiji

hari ahad sebok tolong hubby siapkan keje opis dia yang 1 beg peno dia bwk balik. lepas tuh aku ada masa terluangkan, haruslah aku wat keje kesukaan k
aku kan berangan nak jadik suri rumah berjaya...jijijijijijijijiji.

puas hati tgk bilik bersih, tido pun senyum...ekekekekekekekek!!

1 comment:

Sellynna said...

meh la prektis hobi ko tu kt rumah aku... ko suka kan habuk2 nih?? jejejejeje...