Friday, 5 September 2008

~suKA ke tAk SuKA?~

bulan-bulan posa nih korang dah ziarah bazar ramadhan lom? aku posa ke 2 dah pegi, tu pun dah lmbt nah...tekak hubby teringin nak makan manis-manis macam seri muka, talam ubi, talam 2 muka...eeerrrkkkk!!! he.he.he. suai pulak ek cuaca bulan nih mendung pastu hujan pulork, lagi nak uji tahap kebuluq kan! slalu bila masuk waktu buka je aku pun cam korang gak memula makan kurma


pastu baru maniskan tekak makan kuih seri muka ke


kuih cara berlauk ke

kuih cara manis ke

lepas dah manis tekak kan, barulah makan karipap ke

murtabak ke

roti jala ke


samosa ke

char kuew teow ke

laksam ke

nasi kerabu ke

sate ke

kalo bab minum hubby aku pulork dia suka yang sejuk-sejuk, aku lak suka kalo buka & sahur pekena nescafe o suam..lapang rasa perut... terasa kesuamannya mengalir ke perut..hik.hik.hik. sambil hirup nescafe tuh senyum jek aku rasa, nikmat betul..suuurrrrrpppp...


tapi eh, dah 3 hari aku tinggal posa nih...cam rasa rugi ko! bukan sbb "cuti bersebab tu", tapi eh sbb dokter suro abeskan antibiotik..huhu..





hhmm...nnt nak belanja "orang tu" buka posa, sebabnya........ eeemmm... "orang tu" nak masuk kelab BIG 3 dah.......hu.hu.hu.

2 comments:

Ibu_Hamzah said...

saje je tauu..

(geleng pala)

Rina & Riz said...

dugaan...cobaan...hikhikhik!!!