Monday 8 September 2008

~bErbUka Kat lUaR~

hubby sorg jek poso smlm, so dia bnyk merehatkan mata sambil berdengkuran. aku dok melayan si tecit tuh main masak-masak bagai, sabo jele!! kan main lagik dia tumpahkan air neskepe 2 in 1 aku atas lantai, berasap tinger nok!!! sebagai ibu yang sejati xdelah aku pukul dia.......cubit cikit jek..her.her.her.!! apekan daya aku manusia biasa..hiks! 2 kali ko dia wat hal tumpahkan air, akhirnya bukan aku yang merasa neskepe tu, tp si lantai. kol 5 lebey sket siap2 rancang nak berbuka kat BTR tp bufday boi nak berbuka spesel sket. katne?!! mane lagik, William 'De Corner ah... sanggup eh dari kajang turun ke pj?!!! biasa.....bufday boi nyer pasal nak berbuka kat neptune pun aku sanggup..hiks. pegi 3 banak ah, bufday boi, aku & mia. adelah lam kol 7 kitorg smpi, mangai...tu pun dah ramai org sak!!!

kitorg makan chicken premium + lamb, yum-yum. mia makan mashed potato jek, yg lain dia ludah balik...bazir ek?!! terpaksa aku makan utk mia...hik.hik.hik.


yg oren tuh sparkling asam boi, yg ijo tu ah apple kasturi, tp yg depan tuh sila abaikan yek...harta karun anakanda ku itewww..hiks





aku yang kebulur & mia yang kontrol ayu


bufday boi yang dah selamat berumur 3.......0 tahun..hiks.... ngaku jgn x ngaku okies!!

2 chicken premium + lamb, sparkling asam boi besar & apple kasturi besar = Total RM64.00. puas ati nok, mana xnyer 2 pinggan beso yg datang..hiks. aleh2 tak abes sbb tank kecik. pastu gi BTR hntr mia terus kat mak aku, balik tuh hambek ko x cokop2 air mata aku kuar sbb rindu kan mia... hapelagi, aku amek baju & suar dia dok cium sampai pagi tadi..hiks.. kritikal eh?!! sssyyy.....jgn bagi tau mak aku tau, malu..hikhikhik.

nari perut aku pulork x sihat, dok meragam dari smlm. hjt di hati nak amek EL jek tp cuti dah tggl sikit giler, nk x nk kena gi keje gak. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........terpaksa mintak tolong hubby hntrkan gi opis sbb tahap kekacauan perut aku pagi nih amatlah kritikal... iye, hubby hntr.........


tima kasih.

No comments: