Thursday 18 September 2008

~akU chOPs laKi aKu gRiLL~

aku nak citer pasal makan lagi nih...tak serik-serik eh bulan posa asik nyekek jek...jijiijijiji.. hari selasa malam hubby bawak aku nerai makan kat mama chops papa grill bangi.. aku rasa cam restoran nih dulu glemer tp eh malam tuh 3 meja jek ade orang yg lain kosong beb... orang gi terawih kot??? jijijjijiji... itu maknanya kitorg x gi terawih la...x insap-insap ek, hampas betui!!

dah hubby banjer kan harus aku amek berpada-pada, aku nerai grilled lamb chop...yumyum sedap siot.. kena gi lagi nih..jijijijijiji


pastu menom air sirap selasih, lama nah rasanya x minum sirap yg ade selasih nih..nikmat nok!!

hubby lak dah dia yang banjer kan haruslah amek yang melampau-lampau ko, dia makan mama grilled selection...mama yang kena grill ek? jijijiji


pastu menom bluberi slush...sedapnya ko, tapi aku nak nyedotnya lebih segan dgn dia...harus sesedot jek..jijijijijiji

korg tgk ah betapa kesedapannya makanan itew...slluurrrrpppp




pastu pencuci molotnya kitorg makan eskrem...nikmatnyerrrrrr


pastu tapaukan mil & sil black pepper rice yang sangatlah sedapnyer......aku taulah sedap sbb hubby tapaukan utk aku sekali....jijijiji.. bulan posa nih elok utk kurus tp aku cam makan x hengat ko!!! nari pun aku bwk bekal nasi & ikan cencaru berlada hasil nukilan sil...

kenyang giler rempah kari babas ko!!! tima kasihlah kat laki den sbb menaja makan malam yang lazatnya
"huh!!! abang ke yang kena bayau sumer nih???"

2 comments:

Anonymous said...

uwaaaaaaaa...xtahan nengok mkanan ini...

Rina dan Mia said...

saba tu separo dari imannnn...jijijijijiji (",)