Monday, 15 September 2008

~NiaRi~

nari aku bawak bekal. bekal aku kaler biru. ape yang aku bawak? rahsia...jijijijiji.. nari aida pon jadi warga kurang upaya sbb gastrik, jadi bekal aku tuh aku kasik ah dia separuh. aku makan tak abes sbb pedas sangat. dulu aku suka nah makan pedas, tp eh lps kena gastrik teruk ada sekali tuh skrg nih pedas sket pun aku dah mintak ampon..perut dah tuo..jijijijiji


ni kurma yuta hubby soh kasi kat ain a.k.a. sepupu aku yang keje sementara kat opis aku nih.. sedap kurma yuta nih, hingga menjilat bijiknya... jijijijijiji)

smlm aku tgk citer katun yang aku baru berjinak-jinak nak sker..hapekename eh atasinchi sebab sangatlah syok nyer selain dari pingu..jijijijiji..... sekali sekala layan katon pun syok wey, jgn selalu nnt sendiri pun macam katon...jijijiji.. mak katon nih cute tau, cam nak cubit-cubit jek pipi dia

citer pingu nih feberet aku. tomei x? aku rasa cam nak micit-micit jek si pingu nih sbb mata aku nmpk dia cam kek jek!! yumyum..jijijiji

kalo citer melayu aku layan citer kekasih ku seru jek, yang lain haraaaaaammmm

2 comments:

Ibu_Hamzah said...

hamzah iqbal pandai dah ckp pingu.. tp dia panggil.. 'pingku'.. atashinci tu pon best, better la dr shinchan.. xleh masuk ah.. sakit jantung kalu tgk sinchan t..

RinaRiz said...

ye betuuuiii tuewww...aku x larat sinchan, xde moral sak!!! kwang ajau eh budak tuh..dah tuh gatai lak!! hep!!!