Monday 22 September 2008

~kWAnG KwAng KWanG~

hari sabtu aku datang keje di temani laki terchenta..hiks...sampai opis pun dah kol 11 pg camtu, dah gerak pun lmbt kan!! laki ku susah nak bangun nyer hal..jijijijiji.. aku terus wat keje yang cam nak rak tuh, hubby amek kesempatan (uussshhh...amek kesempatan tuh cam lain je ek??!!jijijiji) mentenet ah ape lagi.. shungguh muhsan rasanya bila terpaksa datang keje ari sabtu yang tak berekon, aku rasa cam nak bogel jek sabtu tuh... motip berbogel laki-bini??? jiijijijjijiji.. alhamdulillah, adalah dalam 25% keje aku setelkan.. ade yang dah siap, ade yang separo siap.. betterlah kan!! tahape lagi lepas nih bos aku x puas ati, akan ku sagat dia..jijijiji.. tima kasih wahai suami ku sbb meneman bini mu yang super penakut neh!! jijijijijiji


tadi dengan baik atinya hubby tolong hntr aku sampai opis, rasa nak lompat2 jek dalam kete..yey!!yey!! dapatlah aku ngapdet blog nih, kalo x jangan harap!!! bos aku dok kulu-kilir cam jaga budak spm jek..jijijijiji

klah, perut aku dah x sabar nak jumpa mr. J...jijijijijijiji...tatatititutu




..::minggu lepas aku ternampak ade budak tecit bawak keje laju-laju tanpa lesen kat supermarket.....nape dorg bole lepaskan??? mane peginya pihak yang berkenaan??::..
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.....jijijijijijijijiijijiji.....

5 comments:

Sellynna said...

patot saman je mak bapak mudak tu.. hihi..

Anonymous said...

comey nyer dier..mcm anak jopun!

Rina dan Mia said...

ibu_hamzah>> saman jangan x makan saman sudah...jijijijijijii

tauruzmama>> tingoklah mamanya yang menawan itew...ekekekekekek

oli said...

rina
datang ke blog saya ambil kad raya...
(tak sempat nak pos sebab posmen dah nak bercuti...hehehehe)

Rina dan Mia said...

oli>> okeh..okeh..maceh bebanyak ye oli..hehehehe.. saya pun x sempat kasik awak e-kad..;p