Monday, 15 September 2008

~11 sEpteMBeR 2oo8~

tghari gi ampang park dgn wini, panas terik weh...aku kalo gi ampang park musti singgah ke Lmart. kat sini ade benda yang murah ade gak menda yang tahapehape tapi mahal ko, cam x baloi jek! aku saje belikan mak aku baja utk bunga kertas. sian bunga kertas mak aku tuh, harapkan daun jek melimpah tapi bunga....hampeh!!!


pastu beli harta pusaka anak dara aku nihah, saje wat tambah koleksi dia..hikhikhik. senang dah x yah pakai botol, pakai cawan nih dia rajin sket nak pegang sendiri


sabtu haritu aku godek-godek tanah pastu tabur baja tuh, siap bersiram bagai. waaaa, cam best nyer bercocok tanam neh, rasa-rasa aku pun nak menanam pokok bunga kalo dapat dok umah sendiri nanti. tapi lupa ek aku nak cakap-cakap dgn bunga tuh macam ita haritu... hiks

2 comments:

Ibu_Hamzah said...

hahah aku leh bayangkan kalu ko ckp dgn bunga, mesti cik aziz tengok pelik smcm je hahah..

err.. belikan aku gak hihihi.. tp xnak la baja bunga kertas, nk baja yg letak kat pokok kelapa, leh bebuah mangga heheh.. ade??

RinaRiz said...

ade..jangan kan, buah mangga, ko nak berbuah manggis, buah duku, buah ciku pun muleh...pendek kata buah geduak pun muleh...panjang kata "ape ko nak mampos??!!" jijijijijijijijiji...