Tuesday 16 September 2008

~jALan-jaLan LaGi~

aku baru balik dari suria klcc dgn wini & ain. saje je jalan sbb dah x posa kan, xkan nak tido lak.. ape kelllasss tido 30 minit kan?? jijijijijijiji... biasalah kalo dah masuk supermarket mane x membeli. masuk2 jek cold storage tuh dah nmpk mcm2 kuih ko!! aku sebat ah kuih 3 ketul RM2.10, baloi ke?? mahal sebab ekon kot? jijijijijiijiji

ade kuih "bom" inti kacang merah, bingka ubi (feberet aku neh!) dgn seri muka (neh laki den suko)


pastu masuk kat dalam lak teringat mak aku pesan beli perangkap lipas. cemacam ade tp mahal sak!!! yang nih mmg murah jek, 3 keping RM4.99. nih jenis yang gam gagah perkasa punyer, mintak2 yg melekat tuh cik cicak & lipas jek, jgn cik T pulork...eerrrkk... geli nok!!!


utk anakanda aku belikan dia bye-bye fever nih, sbb td mak aku kol kata badan dia panas lagi, pastu kurang makan pulak... susah hati sak aku kat opis nih asik teringat kat mia jek..


nari kena balik naik lrt sbb hubby serik nak jemput aku kat cni, jem banget weii.. nama pun jalan ampang, jalan tun razak, lokyu & grand saga kan.. kalo x jem tuh mana nak sah!!! jijijijjijijijijijiiiijjiijiii

2 comments:

Sellynna said...

ajijijii.. sian mia domam laie
ajijijii.. den pon ado phrangkap lipeh tu.. tp den punyo bontok cam ghumoh..
ajijiji.. lapo lak ghaso phoghot den ni ha nengok kueh ekau..

den try golak ajijiji cam ekau tp den x menjiwai la..

Anonymous said...

alahaii siannyer Mia demam...
along ko standby la 'Nurofen Syrup'(farmasi) kt umah mak bila bdn dia dedar jer trus bg,pnah try tak?..dulu aku bg awin elok ubt tu..