Monday 1 December 2008

@dunkin' donuts

Salam. Nari kena updet pagi-pagi sikit sebab nanti bos datang hari pun malap. Keja kan sekarang aku cerita makin teruk jadi aku curi-curi datang hari sabtu dgn di temani jujen. Sebagai upah aku bagi kebenaran kat anak dara tuh updet friendster dia...hehehehe.. aku selesaikan kerja-kerja yang perlukan aku "download" dari website-website tertentu. lagi 3 files je trus pc bengong..sangatlah aku sakit hati. but at least, nari selesaikan 3 files tu je..hehehe.. dan sebagai upah aku bawak jujen gi dunkin' donuts kat avenue k untuk santapan perut terchenta!






budak kecik nih kenyang giler tau, alhamdulillah..tak membazir duit aku.. hehehehe.. kena banjer dia sebabnya pegi opis aku pinjam kete kenari kesayangan dia (walopon x dapat warna febret dia = merah).



bibir tebal @ dunkin' donuts...ha.ha.ha.ha.ha.

lepas kenyang-kenyang tuh kelam-kabut pulak nak balik sebabnya dah janji dgn mak nak gi beli barang dapur kat giant & tesco hyper. satu hari yang memenatkan.... :p

No comments: