Wednesday 31 December 2008

~Wayang~

lepas makan berlima berlari ke klcc pulak..sebabnya nak gi tengok wayang pulak. lima orangnya: aku, aida, shah, ani & ain..3 mak dara & 2 nak dara...aaauuuwwww.. pilihan ceritanya samada "the day the earth stood still" atopon "yes man", akhirnya aku ajak dorg tgk citer baru keanu reeves lah... citernya pasal alien


aku nak petik gambar dlm wayang mcm takut sak sebabnya dah masuk lewat 3 minitkan, lampunya dah di tutup. pening aku kat wayang sebab dapat seat no 3 dari depan, rasa semacam je kena dongak...bblluuueeekkkk! citernya aku rasa ok-ok je, keanu reeves dah nampak T.U.A.... oh titak!! huhuhuhu.. habis wayang baru dapat petik gambar bnyk-bnyk, ini dah petang dah, semua sibuk nak balik

aida, bibique shah, ain & kak ani


bibique shah, aku, aida & kak ani


berpisah lima orang sahabat sendat nih. lepas nih dah cuti panjang, boleh rehat, Enjoy!

No comments: