Friday 12 December 2008

~cupcakes~

aku kan selain suka ngemas, aku suka jugak masak.. aku suka masak western munya, sebab tu aku suka channel AFC & H&H kat astro.. tapi bilik aku xde astro... (musan taw!)

sekarang aku nak cuba untuk cuba (???) suka dengan buat cakes. aku nak pegilah belajar buat cupcakes.. sekarangkan tgh musim cupcakes, sana-sini org makan cupcakes.. padehal dulu-dulu nak senang dapat cupcakes cuma kat mamak roti / bai roti petpotpetpot kan??!!! dulu-dulu masa parents aku belum berapa senangkan, bila birthday je mak aku mesti belikan cupcakes kat mamak roti tuh letak lilin seketul (walaupun umur dah berketul-ketul) pastu suruh aku tiup...touching beb! kalau cari kat internet sekarangkan banyak betul orang ofer kelas belajar buat cupcakes ni kan, aku mungkin pergi. harap-harap otak aku belum sengal..hahahahaha.. bukan saje utk tambah ilmu pengetahuan, tapi untuk mengelakkan aku dari rasa bosan, setidaknya ade gak aktiviti aku...


aku rasa macam mencabar jugak nak wat design utk topping (topping ke orang panggil??? heheh) cupcakes nih, kena kreatif & bnyk idea. kena belajar utk jadi kreatif pulak lepas nih.


-tatta-

No comments: