Wednesday 31 December 2008

~rumah lom siap, pahat langsung tak bunyi~

kete dah kilat bagai hubby bawak aku gi tengok rumah aku yang tak siap-siap tuh...huhuhu.. cedey tau tgk rumah tuh tiang bersepai-sepai, dah bertahun-tahun tetap tak siap-siap jugak. boleh saman tak??? hikhikhik.. aku tak tau mana satu rumah aku, kot-kot yang tak berbumbung tu??? hahahahaha




rumah tak siap-siap, pahat langsung tak berbunyi gayanya...tensen okey, sedey tau






nak lepas tension punya pasal aku banjer hubby & mia makan kat marry brown dekat dgn rumah...yumyumyum, sendat okey asik makan dari pagi tak renti-renti...hehehe..


balik rumah aku konsentret wat keje opis yg aku tapau bawak balik, tak sempat nak siap kat opis sebabnya kan cuti panjang sak! rehat jap mandi & sambung balik menyewel wat keje tu... ngantuk jangan citerlah, lagi sikit mata nak tercucuk bontot pen...hahahaha


~tatta~

No comments: