Monday, 1 December 2008

@giant & tesco hyper

Lepas keje jemput mak kat rumah & vroom ke giant konot (konot??? heheheh). kena bawak 2 troli skrg tau sebabnya 1 troli khas utk polis pencen kecik tu a.k.a. MiaLila. Macam-macam mak aku beli sampai tak tertolak troli tau, sebabnya mak aku bukan saje beli barang dapur untuk sendiri tapi utk nenek aku & jiran kirim...penuh kudrat okey menolak troli. gambar troli penuh takde tapi troli ni adelah... Enjoy!


Lepas tu pegi tesco hyper cheras pulak. Sebabnya ada separuh barang kat tesco hyper murah "sikit" dari giant, jadi mak aku dah madukan giant & tesco nih.. hehehehe.. tapi x lama sebabnya hubby dah kol ajak balik. kitorg balik naik kenari tapi mia tumpang ultraman tau..eerrrkk??
sabtu malam kitorg anak-beranak tido rumah aunty hubby sebabnya dorg satu keluarga pegi terengganu & pahang. nnt aku citer. Enjoy!

2 comments:

oliole said...

mia naik ultraman balik? besarnya kereta dia...hehehehe

RinaRiz said...

kereta tak bergerak oli..token pun saya tak isi..hahahaha... melaram utk ambil gambar pun cukuplah.. :p