Wednesday 10 December 2008

~sarapan bersama chef~

dah masuk 4 hari kitorg tinggal kat rumah aunt T sebabnya dia anak-beranak balik kedah. aktiviti macam biasa pegi-balik keje. tapi sekarang pagi-pagi aku buatkan laki aku bekpas dulu..sebabnya perjalanan dah tak sejauh macam kitorg dok kajang, ada masa lebih sikit jadi siap-siap aku napau bekpas. macam pagi nih aku buat sandwich telur laki-bini namanya..hehehe.. aku suka tau kalo dok kat dapur rumah aunt T nih... seronok jek rasa.

ye fuan-fuan, bahan-bahannya terdiri & terduduk daripada sebungkus roti gardenia, 3 biji telur ayam dara, chiz & sos cili yew


gorengkan telur hingga kuning masak utk laki ku & kuning cayir utk kuz..ahak!!


siap di tapauuuu.. jom pi keje yang! bekas aku semesti-mestinya green karer okey!


jimat tau kalau hari-hari camni takyah beli kat luar, jadi duit sarapan tuh aku boh dalam tabung kelapa aku... sekian..

No comments: