Wednesday 3 December 2008

~Gerai Hijau~

akhirnya jadi jugak hubby & mia jemput aku kat opiz semalam, sapa suro dia cutikan.. jijijiji. aku upah dia makan mcm biasalah. ni yang nak citer ni, opizmet hubby rekomen makan ayam kampung kat gerai hijau btr (depan sekolah menengah cheras tu).. laki ku pun bersungguh-sungguh ler pegi situ, alih-alihnya dah tutup ko! rupa-rupanya gerai tuh bukak masa tghari jek, hampeh sak! tapi dah sampaikan, nak tak nak makanlah jugak kat situ. makan kat gerai sengal tau, lembabun sungguh servisnya...dari x hujan sampai lebatlah hujan baru nak makan.. hikhikhik..

budak kecik nih dah kebosanan tunggu makanan tak sampai-sampai ko, termenung sana-termenung sini.. hikhikhik


hubby nerai char kuetiawnyer. ape punya kuah sampai berladong kau!! bau telor jek... sungguh gagal itu tukang goreng..



aku sebabnya bawak mia sekali jadi aku orderlah nasi goreng padprik.. sama gak ko, sumer tawar berdengung... takat nak wat alas perut bolehlah...



balik tuh hubby lapar lagi tau, jadi aku ajaklah dia makan kat kfc stadium bola sepak tu tau.. lepas maghrib baru hntr mia kat rumah mak aku, pastu laki-bini nih baliklah kajang. tapi eh sblm aku hntr dia masuk rumah mak aku kan, dia manja je...





bila dia macam nilah aku x sampai hati nak tinggalkan dia kat rumah mak aku, sayu tau! kalo laki aku keje cop duit jek sure aku minta jadi "tai-tai" jek, dok rumah main dengan anaks... best!

No comments: