Thursday, 27 November 2008

~lapan lagiiiii~

aku kan malas senam-senam kan, tapi mia sangatlah rajinnya sampai kena suruh berenti. tapi senam mesin lerr..

diakan pantang kalau abah aku pasang mesin urut kaki nih, cepat-cepat nak tumpang.. tapi kaki dia yang halus tuh gedobos ke dalam sebab ruangnya besau tau. mak aku x baper suka dia tumpang kaki kat situ sebab dia kan budak lagi, tulang lembut.. kang tak pasal-pasal tulang berlekuk-lekuk macam keris tak ke naya... kurang saham anak aku.. kahkahkahkahkah...


lepas senamkan harus kombangkan lobang yidung... oOOo

2 comments:

oliole said...

dah besar laaa anak dara sorang ni...
lebatnya rambut...

RinaRiz said...

anak kita tak jauh beza lah olie..sebaya kan??... makin lebat rambut dia, makin kuranglah rambut kita..kah.kah.kah.