Friday 7 November 2008

~GoYang RiNa..eewaH~

aku rasa berat aku makin gempak lah skrg, menjadi2 pulak lepas raya nih. tapi eh semangat nak berdiet masih tebal tau. setelah berbulan-bulan aku lupakan senam, malam tadi mula balik senam gegar perut..

masa aku beli u-zap king nih aku kira pelaburan masa panjang tau, baloi sungguh
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bergegar-gegar lemak tau..jijijijiijiji.. yang x laratnya lepas zap2 kan, nnt keliling perut & pinggang sure gataaaaaaaal, kalo gatal bole garuk xper gak, nih gatal tang dalam tuh... lengcai yg jual tu kata sbb lemak pecah/terbakar tuh yg gatal... ooooooohh... nak harap gi tasik permaisuri tuh senam-senam, haraaaam... dgn anak kecik lagi, kang elok2 aku nak senam tukar jadik junam kat tasik tuh pulak nak tangkap bola..ekekekekek.. jom wei kita senam-senam.... lapan lagi!!! ekekekekek

No comments: