Thursday 6 November 2008

~piCniC~

tghari smlm punya projek utk persatuan ibu-ibu & dara kebosanan nih gi picnic kat taman klcc.. best betul tau. masa pegi tu dah mendung tau, tp harus teruskan perjalanan kan. makan-makan kat dlm pondok dengan tempias air pancut bagai...waaaaaaaaah. pastu masing2 buat hal sndri. aku teman wini gi beli kasut dia, pastu gi beli sepit rambut mia & nak balik ke opis dah hujan ko. sib baik dah tak lebat, redah jelah... kata serba boleh kan..ekekekekek..

shah & ain

wini

aida & aku

hilang sesusilaan tau kat situ..yang pakai suar pakat bersila kat kosi, kang aku & aida bersila terlopong pulak tempat-tempat yang tak patut...ekekekekek

aku jumpa satu kasut utk mia kat bata, sangatlah comei nya. nnt aku nak ukur kaki dia dgn tali rapia dulu. aku nak petik gmbo, tp budak bata tuh membontot jek...cis!

No comments: