Thursday 20 November 2008

~bufdei gurl -handbag~

ade sikiiiit je lagik citer pasal bufdei ye, sila sabar.. :P

17-11-08
mak aku & jujen kongsi-kongsi belikan aku prezen... heheheh... best betul masuk kelab BIG 3 nih, seprais manjang. dorang pakat belikan aku handbag, kaler febret aku hitam legam bontot kuali & semestinya besar gedabak tau.. sungguh aku seronok siap clap-clap lagik... (mcm chimpanzi kaedahnya.. huahuahua..). besoknya terus aku laram dgn peno rasa bahagia okeh! yelah, kalo pin napkin sekalipun tapi mak kita sendiri yang bagi memang jadik berharga betul tak?? so aku sangatlah sayang bag nih.




nama pun gedabak kan, haruslah aku campak mcm-mcm dalam tuh... tinggal nak sumbat mia jek.. hehehehe.. idok ler aku zalim sebegitu ghupa..hehehe
sekian saje citer pasal bufdei aku ye, tahun depan kita jumpa lagi...
tat-taa..tat-taa..

No comments: