Thursday 20 November 2008

~kemek~

nama pun lama tak berblog kan, semesti-mestinya sekali updet berentry-entry okeh!

nih citer pasal kenari jujen pulak. mana punya mangkok dah reverse kete punya laju sampai kemek atas tayar depan kenari tuh... pastu blah camtuh jek, bahancut betul! (jgn tanya aku bahancut tuh hape, aku pun x tau...huahuahua).. citernya cenggini, mak aku tgh nolong org masak utk kenduri kawen kat blok lain, pastu adelah 1 org pakcik nih tanya mak aku dah tau ke lom tau kenari jujen tuh dah kemek? mak aku mestilah lom tau.. pakcik nih ckp budak2 lepak tuh yg bgtau dia ada 1 wira biru reverse nak kuar parking terus hentam kenari adik aku tuh.. tapi dorg x pasan nombor plat wira tuh.. bahancut lagik!! mak aku terus call aku kat soh gi tgk! sib baik aku lom balik kajang lagik. kemek beb, sakit hati okeh!




dulu ada 1 akak nih ketuk rumah mak aku, masa nih aku bujang trangtangtangtingtong lagi tau.. jijijijiji... bagitau yg adik lelaki dia masa reverse tertekan minyak pastu dah terhentam kancil merah ku sayang tuh. pastu dia offer lah bwk gi ketuk & cat... pastu dia jumpa aku pun tak menengking2 sbb sedar diri dia yg salahkan... mcmnilah betul! nih mamat wira tuh selamba kadak berambus tau, pastu x nmpk2 lagi kete dia kat area parking tuh... takde tolo betul!!! (sila abaikan ketidaksopanan ku itew ye.. :P)

sabtu baru nih aku & hubby gi hntr kedai ketuk & cat lah, senin tuh aku & jujen cuti gi amek kete. kena RM280, kedai ketuk kat area kilang btr.. dulu sebelah tuh ade kedai mamak, tp skrg dah tutup pulork.. pasal si wira tuh, biarlah tuhan jek balas betul tak??


**aku x bolehlah ingat-ingat kat kancil merah ku sayang tuh, rindu bangat. asal aku ingat jek mesti nak emo taw.. aku masih rasa bersalah jual dia dulu... kat manalah dia sekarang???**

No comments: