Thursday 20 November 2008

~bufdei gurl~

assalamualaikum (",)

akhirnya dapat jugak aku curik-curik updet dengan selamba katak (bos aku baiiiiiik punya dalam bilik tu).. gatal betul jarik-jemarik ku ini selagi tak updet tau..nyampah :p

mula-mula sekali eh aku nak citer pasal bufdei aku buleh x? tak buleh pun aku nak citer gak..huhuhu.. dah selamat dah aku secara rasmi nya jadi ahli kelab BIG 3, ahaiiiii... dan alhamdulillah, panjang umur aku.. semoga di panjang-panjangkan lagi, amin.

dah masuk kelab BIG 3 nih tidaklah aku potong kek bagai, mcm ngades jek kalo nak tiup-tiup lilin bagai kan... ahaks.. tapi adalah aku sambut sket-sket dgn hubby, mia & family aku... lagi syok dari potong kek okeh!

10-11-08
hubby bawak aku makan malam kat restoran village view bangi.. sangatlah dia suka ke situ tau, sebabnya makanannya yang ok & servis yang super nalla tahap dewa kapunden punya cepat. punya banyak tau kitorg order malam tuh tapi dengan sepantas jarum jam makanan dah sampai..panas-panas lagi okeh! tapi kan nama pun bufdei gurl (gurl??? boley? heheheh), makan tu mestilah keutamaan aku, jadinya lupa lagi amek gambar.. ni je sempat aku amek okeh.. silakan tengok sajerk

nasi goreng kampung

nasi goreng sotong

telur biftik (biftique.. :-p)

kopak ayam (pakpakpak.....)

ni jek gambar yang sempat petik, sbb laju sangatkan servis dia tak terdaya aku nak metik sumer gambar (alasan..hehehe)

No comments: