Thursday 20 November 2008

~bufdei gurl -teddy selit~

11-11-08
hubby ot & macam biasa lepas keje dia jemput aku kat rumah mak aku.. aku pun mcm biasa jugak mood sepoi-sepoi bahasa menonong masuk kete tunggu hubby vroom..vroom balik kajang kan.. tibak-tibak...jengjengjeng...

yeyey dapat munga...yeyey dapat munga... dah macam terencat kejap tau.. hikhikhik.. bungan febret mak lagi okeh, sila petik kalo nak kena jentik okeh!.. heheheh (kan aku dah kata terencat :p) sepanjang jalan senyum tak letih-letih bibir aku nih, makin tebal pulak..hahahahaha.. jadi, untuk buat aku senyum lebih-lebih-lebih lama (mcm iklan bateri okeh! heheheh).. aku tepek gambar bunga pemberian hubby terchenta banyak-banyak... jelez aku x jamin..heheheh




teddy bucuk-bucuk aku yang terselit kat tengah-tengah kelompok bunga... mat selit teddy nih.. hep!!

budak kecik ni eh belum tau maknanya sentimental value tau, bole dia wat main teddy cute aku tuh... wat main takpe lagik, bole pulak dia korek biji mata sebelah... buta teddy aku okeh! oh titak!!!

kat mana-mana aku heret si teddy dengan aku... kalo kat kete aku selit dia kat sini, berbuai-buai jek aku tgk...


tiap-tiap hari aku kepit teddy bawak gi keje...sian dia terselit celah-celah sarap dlm bag aku (mat selit teddy nih..hehe).. selit punya selit, elok-elok sebelah mata buta skrg dua-dua bijik mata dia dah hilang... buta mata mu teddy..

aku selit (selit lagi..hehehe) teddy betul2 sebelah perfume tau, biar hilang kepam terperap dlm bag.. :o)

No comments: