Monday 12 May 2008

walauuweeeiiiii...aku jatuh hari sabtu lepas. sungguh trajis uols. umah mak aku letak pagar aras lutut sbb xnak anak aku senang kuar-masuk. nak di jadikan citer hari sabtu tuh tebiat aku agaknyer nak bwk anak aku meronda kat luar. sambil aku dukung mia dgn slamber katak aku langkah, rupa2nyer kaki tak angkat abes lg ada ati aku nak langkah...sekali...gedebak praaanngggpruunnggggttoooinnnngggggg! baik punyaaa kepala aku trantuk kat lantai simen, lengan terempap, lutut tersandung........oooohhhh sungguh sadis ku rasakan. sibaik tak mengong! ade org tgh lalu smpat ah tlg angkat mia pstu pas kat mak aku. dia pun cam aku sumer kejadian berlaku di sebelah kiri anggota badan ye anak-anak. heheheee..mia tak terantuk lah (kot..hehehe), tp pipi kiri dia merah sbb tersembam. aku dok tgk2 kalo dia ada muntah2 sbb jatuh tuh.. alhamdulillah, takde la pulok. so uols smpei ke arinih lengan kiri ku ini dok sengal2 mcm baru lepas nyangkol..hehehehehe...x sempatlah pulok nak petik gambar, kalo ade pon haram aku letak cni...cam nangka+cempedak+duku langsat jato...gegaaaaaaarrrrrrr
ooooocopotttt

2 comments:

eLLy said...

aduhhh... gedebommmm ... aku takut la bab jatuh jatuh nie... bukan takut sakit.. tapi takut maluuuuu

Anonymous said...

hhaaaa...sebaik la yg tolong tuh "auuuwwwwwmak...", sopan sket..kalo abang-abang misai...malu mak nok!! hehehee.. aku dah lama tak jato ko, lupa lah cara-cara jato yang berhemah...hahahahahahahaaa...