Friday 9 May 2008

masuk-masuk opis jek pagi nih aku dah terbersin-bersin.. dan-dan mcm nk kena selsema. nyampah sak! kol 2-3 ptg nih ade org datang cuci karpet opis, kosi kitaorg & sofa. setahun sekali cuci sbb kotorkan...kalo ikutkan aku 6 bulan sekali nak suro org tu datang cuci. yelah, kasut kita nih tah hapa yg kita pijak bawak masuk opis eh.. tulah karpet bau mashem!! petangkan kalo aku ingat, aku amek gambo eh...

pagi tadi sbbkan kitaorg smpai jln ampang cepat (lom kol 7 pg), jd hubby ajak bekpas kat McD ampang park. waaaaaaaaaaahhh, sonotnyer aku rasa! susah nak dapat bekpas dgn "abang misai" semenjak-2-3menjak nih, nak cepat je kejenyer. apelagi, pucuk dicita berger mendatang. parking tepi jalan je nok sbb dekatkan dgn McD.

abang misai makan BigBreakfast set wif tea





aku makan HotCakes wif tea

makan sambil borak-borak...waaaaaahhhh lagi.. macam berchenta-chenta dolu-dolu mak dgn abang misai. yelah, datuk dr. mohd fadzilah hj kamsah pun cakap, kalo nak hangatkan balik suasana rumahtangga tu kenalah wat mcm masa berchenta dulu kan... sbb slalunyer org dah kawen nih manis nyer makin kurang, pahit nyer jek yang melebih-lebih.

nilah dia abang misai saya atopon suami saya atopon abahmia atopon riz

ni pulak saya yg ceria bersarapan bersama dia. hilang muka ngantuk aku sbb berdating tau!!

selalunyer abang misai mmg ajak aku bekpas kat mamak lrt kat kelana jaya tuh, tp aku nih ada masalah sket. asal sarapan jek mesti nak terberon...hahahahahahahhhhh... tuh pasal malas nak sarapan kat kelana jaya, kang perut senak mana aku nak beron?! huhuhuhu...

korang-korang rajin tak sarapan dgn CikAbang korang?!

**gmbr2 dlm blog aku nih bnyk no makanan eh..ingat aku xde keje lain ke selain makan?!!! ade tau. cuma bila wat mende lain tuh aku lupa nak amek gambo, tp bila nak makan ingat pulak tuh amek gambo...apelah penyakit aku nih?!!**

No comments: