Monday 26 May 2008

hari jumaat mlm hubby hntr aku gi KPMC, kan aku ckp tekak aku perit kan. sebaik tak ramai org uols.



nih sementara tunggu nombor kena panggil, aku isilah masa dgn bergambar..


hubby taknak layan bini dia royan bergambar sbb mega movie kat tv3 best giler dia kata. sabo jele!



doktor kata tekak aku kena jangkitan kuman, kalo lmbt2 kan mkn ubat kuman tuh bole mrebak ke paru-paru. seram sak!!! tp eh, dia bagi aku antibiotik yg lansung aku takleh makan. asal aku mkn jek sure perut aku jadi lapar mcm 3 hari tak sahur 3 hari tak buka uols. dah mkn gelusil pun tak makan saman.. akhirnya aku tak makanlah. aku mkn lozenges dgn minum air putih bnyk2 je uols. nih kurang perit sket...oh cik kuman, ko jgn lah ngangade nak singgah kat memana, cpt2 sket kuar ye cik kuman...

2 comments:

Anonymous said...

cepat2 baik yer sahabatku...!!

Sellynna said...

kuman sbb ko makan x baca bismillah kot.. atau x ingat adik ko yg jauh nun di sini.. hahaha...

cecepat baik..

aku x upload lagi gambo hadiah mia sbb hp tinggal kt omah.. ko tunggu je la pos xpress :P