Thursday 29 May 2008

letih kan main sepanjang aku cuti 1 hari stgh nih, dok melayan anak dara yg tengah lasak.. adeh..sakit badan sak!! mcm anak spuloh jek.

hari selasa aku tido umah mak jek. ptg smlm baru hubby amek aku balik kajang. aku kan kalo balik kajang jek otometik perut aku jadik lapar. tahnapetah. laki aku menapau nasi padprik/paprik dgn telo dadar sejibik. aku dok layan sentimentel nasi bungkus kat atas. pperrrrggghhh...very the lazat tau.


pagi tadi laki bini nih trbngn lmbt tau. nih sumer gara2 mlm td kepanasan, ekon nih dah sampai hukum nak kene serbis...bontot tol!! nasib baik cuti sekolah, jln tak baper jem ah. hrp2 mak aku harini sihat la hendaknya, dah 2 hari mak aku pening-pening mabuk sbb darah tinggi.. sian pulak aku tgk kepala dia berkoyok..
harap2 mood bos aku mmg debom la hari ni..dgr2 citer smlm mood dia down..alerrrrrrr

2 comments:

Sellynna said...

aku dah send pos laju hadiah mia.. tunggu je la dpn pintu ekk..

Rina dan Mia said...

yelah...aku soh mia dok pacak dpn pintu...tuh yang dia suka tuh!! he.he.he.