Monday 12 May 2008

pagi td lam kol 6:30 camtu masa aku nak hntr mia gi umah mak aku dok nmpk la ade ambulans parking baiiiiik punya. jengjengjeng..aku nih fobia tul kalo nmpk ambulans kat flat mak aku, mesti aku terdetik...sapelah agaknyer... yelah aku nih dok membesar kat ctu jadi dari blok 1 sampei lah blok 8 insyaallah aku kenal warga flat tuh. kelam kabut aku letak mia kat tilam mak aku pastu dok tggu kat depan pintu..heeellllooooo...bukan nyebok ok, aku nak tgk sape jiran aku yang sakit itewwww.. umah mak aku nih paling depan ngadap jln, mmg harus lah nmpk siape aje dan "ape" aje hokehhh.. tunggu punya tuggu baru dorg lalu dpn umah, nmpk lah pakcik yang sangat-sangat uzur nih. org panggil pakcik nih "pak yob", org kuat masjid saidina othman tuh. org nyer dah tua kurus tinggi. patut lama aku xnmpk pakcik nih. lahai...sayu aku tgk. aku kenal pakcik nih dari aku kecik sampai la lani dah 30 umur aku. dok tgk2 nangis la pulak aku... nape?!! tahlerr...royan kot..heheheheee... eleehhhh, aku pun ade prasaan tau...hehehehe

aku doakan agar pak yob sihat wal'afiat. tp, kalo dah mmg "masa dia", aku doakan supaya di permudahkan "urusannya"...insyaallah

**bila lah pulak masa kita ye?!*

4 comments:

nonnie78 said...

ambulan?? iee.. pg ni pn aku nmpk kt sri kota. aku mmg fobia ngan ambulan ni sbb penah naik masa sangkut si mimi nak bersalin dulu. kesannya smpi skang kalu tgh jln dgr siren nye bunyi, aku cepat2 suh hubby ke tepi sbb sian kat orang dalam tu.. berjuang antara idup ngan mati.. anyway smoga pak yob tu mendapat rahmat dari Allah atas kesakitan yang ditanggungnya.. sebut pasal 'masa' kita.. ngeri kalau difikirkan.. skang ni tgh cuba 'manjakan' diri dekat ngan Allah..

Anonymous said...

errrrkkk...sangkut?!! hape yg sangkut? kepala dah kuar bdn sangkut ke? sangkut uri ke?

nonnie78 said...

sangkutlah.. kepala dia dh kuar halfway tp shoulder still kt dlm.. alemak.. kisahnya panjanglah.. nantilah aku update kan dalam blog aku kalu senang..

Rina dan Mia said...

oret..oret...sonang den nak membaco nyo..apdet jgn tak apdet yo!!