Friday 23 May 2008

slmt pagi uols

aku citer kan haritu aku dah turun 4 kilo berkat x mkn malam sgt..ingat x?!! smlm aku wat balik uols.. yelah, mak aku dah tapau nasi ayam kat psr mlm btr untuk aku xkn aku nak tolak..kang dia kecik ati lak..(anak mithali nih tau..hi.hi.hi.hi.hi.)

jadi mlm tadi aku pn langgarlah pantang makan nasi ayam


pada pukul


pagi nih tekak aku perit ya amat. ni mlm nak gi kliniklah. beli nasik goreng pg td kat kantin, gelap jek nasik goreng dia tp pedas ya amat. tak abes aku, mana nak tahan pedas lagi, nak tahan perit tekak lagi..aiyaaaakkk


sebaik aku beli roti siap2 kat BreadStory. aku beli roti ni hah, 10 for RM4.00. cukup kot sampai ke petang minum2 teh-o suam..


klah uols..aku nak melayan tekak perit nih..nak dodoikan dia dgn strepsils.

2 comments:

Sellynna said...

lenkali kalu xnak mkn, pos je kat aku kt sini... jgn paksa perut tu.. sian dia

ahahha..

Rina dan Mia said...

hampeh jek!

sedap sak ns aym tuh..very the lazat tau.