Friday 9 May 2008

semalamkan aku beli buku "Disney-Tales of Magic"... bukan buku magic-magic tau..hehehe.. buku cerita dongeng disney. dia ada dua, buku hijau & buku biru. tebal gak buku nih, hard cover..bolelah tahan lama kan uols


yang buku hijau tuh bnyk citer-citer moden mcm the incredible, bugs life, ..... yang buku biru ade citer dongeng lama2 mcm dumbo, hercules, the lion king, beauty and the beast, brother bear, cinderella, robin hood & aladdin.. mak budak nih yang sonot lelebih dari budak2 uols..hahahahaaaaa






bila aku nak baca buku nih kat mia eh?!! suai ke dia dengar citer pasal princess lah, pasal beast lah. takpon aku baca sendiri dah la ye tak?! pastu belikan mia dvd je... bagus sangat!

**budak opis aku pon dah sound.."ha, masuk bloglah buku tuh nnti.." hahaha...ala, ko jelez ke nok?!!! apelah blog tanpa gamba..hehehe**

2 comments:

nonnie78 said...

kah kah kah.. samalah kita.. aku pung suka beli buku cam gitu tp yang bacanya AKU.. anak aku kalu takat buku tu, tebal skit mukasurat dia lambatlah ranap, tp kalu takat helaian cam buku sekolah tu jap gi, 3 minit je mampu bertahan.. bagus woi buku camni, wat kita praktik english.. aku mmg suka beli tp hubby kata nyemak je.. sbb dia tak bleh baca, citer orang pompuan!!! tu pasal dia menci kalu aku beli!!!

Anonymous said...

hahahaha..tula psl aku xbgtau laki aku.. kang dia kata duit tuh u buat makan 2 minggu lagi ade pekdah...hahahaha...jelez la tuh :P