Tuesday 20 May 2008

salam kengkawan...

citer psl cuti panjang nih nnt2 lah aku stori-mori eh. memula aku nak tanya korang, mlm td tempat korang gegar tak?!! lagi2 yang dok flat.. kat area btr (tak sure org lain rasa ke x), gegar sak!!! mlm td masa aku tgh lena diulit intan...eceeeeehhhh...heheheehe.. tetiba terasa cam goyang inul sak. nak jadik hal mmg malam tadi kepala aku sakit, jadik aku tak amek pot ah.. pagi tadi laki aku yg bagitau, kalo tak mmg lah ingat aku pening mlm tadi. dgr2 citer kat sumatera eh tgh gempa? lahaiii... mana-mana gempa jek. takut sak! aku tgk kat berita dorg lari sanaaa..gempa..lari sini..gempa.. mana yg tgh berteduh kena lak hempap dgn bangunan.. adduuuuiiii..yang tak tahan tuh tgk org-org tua dgn baby & budak2..lahai. yg tgh nyusu badan ke botol ke, sian eh!

ya allah, jauhkanlah kami semua dari bencana.. amin

2 comments:

Anonymous said...

aku g melepak sat kt permaisuri sri penara suma dok bkumpul kt bawah..bergegar katernyer..

Rina dan Mia said...

gegerrrrrrrrrrrr.....