Wednesday 21 May 2008

mlm td smpi kajang dlm kol 12 tgh mlm...apo bole buek laki den kene siapkan tender. ingat nak balik tido trus alih2 perut ku meragam la pulok. kalo ikut napsu mmg aku nk mkn jek nasi paprik tp kenangkan aku baru berjaya turun 4 kilo, aku order jelah bihun goreng 1 & telur dadar 2 biji, kitaorg mkn kongsi2. buat alas prut dah la ye...kalo ikut buruk lantak aku mmg tak cukup..hehehehe.. tak pasai-pasai kang naik 8 kilo..

tak cukup tido si laki bini nih pagi nih..hampeh tol!! dia suro aku bangun dulu, aku suro dia bangun dulu...he..he..he.. dahla 2-2 mamai dalam kete dgr pulak ceramah dari dato' dr. fadhi. dan-dan aku teringat lagu hujan (tp aku dah tukar lirik sikit)..."pagi yang ngantuk kini jadi stressss..." hahahaha... dia citer pasal hormat-menghormati ye anak-anak. isteri kena hormat suami & suami SEMESTI-MESTINYA kenalah hormat bini.. hehehehe..tp aku dgr asik kena tang bini jek..aku buat-buat pokak jek..dia kata "syurga isteri di atas redha suami"..huhuhuhuhuhu.. yolah bang!!

harini aku makan nasi lemak rendang kerang..nak sket?!!!

5 comments:

Sellynna said...

camne ko makan naalaa hebat leh turun 4 kilo??

aku makan segala nalaa jamu tetap makin naik??

ini tak adil.. ari2 aku main kejo2 dgn hamzah iqbal pon berat aku leh naik..

mungkin laa.. mungkin lemak2 aku dah jadi otot kott.

mungkin..

tidak!!

Rina dan Mia said...

hah.hah.hah.hah

aku mkn sblm kol 7:30-8:00 mlm

aku amek brkfst

aku amek lunch nasik sederhana, ikan & sayur

aku x mkn daging

aku x minum bnyk neskepe

aku minum teh-o/teh-o ais limau

aku minum air masak

aku berak slalu...hahahahahaahahah..

**ko caye ke?!!**

Anonymous said...

Wahhh!nasi lomak kerang!!cedaappppnyerrrr...
Tuwun 4 kilo ker along??wahhhh sgt hebat la ko ni...

ita.itu said...

sdpnye rendang kerang..aku mmg suka..jahat ko

Rina dan Mia said...

hahahahaha...meh kita berkerang-kerangan...hehehe.. aku nih suker nak rendang kerang abang van tau..ko nak rasa meh ah turun pepagi kat bangunan wisma equity dpn klcc tuh..nasik lemak abang nih very the nalla tau!!