Wednesday, 28 January 2009

~Pusing-Pusing Kajang~

Semalam hubby bawak aku & mia gi mamam kat metro point. Ahhh, manyak siok hor, manyak sijuk rasa ekon... Mia ni dah umur 1 tahun 7 bulan tau, sekarang ni makin notti ya ampun. Pantang tangan aku terlepas pegang je, meluru dia berlari... Seram sak, kalau kat tgh-tgh jalan! Ggggrrrrr... geram aku! Semalam berlari kat metro point tuh, dahla lemak aku banyak... hahahahaha... Eh, aku makan dulu ye.

Yum..yum.. Pagi-pagi buta makan berat-berat, yang sengalnya diri sendiri...hehehe. Ni hubby punya.



Yang menggemukkan ni semestinya aku punya... macaroni cheese, nasi & ayam... buurrrppp.



Nak muffin? Beli sendiri... muahahahaha..zalim! Yang vanila tuh hamba yang punya.



Tgk budak notti nih, aku geram nak gigit jek! hhhmmmppphhhhh!



Untuk mengelakkan dia dari terus notti, bagilah buku-buku...menu pon boleh...






Ingat kat zoo negara je ade, dalam shopping kompleks pun ada tau, puas aku meround.. RM3 sorang, dorg ni pandai cari duit, aku pulak pandai ngabis duit laki... hahaha.

2 comments:

eLLy said...

amboi dng emak2 nye naik sekali ;)

RinaRiz said...

aku "teman" kan je...hahahahaha