Wednesday 28 January 2009

~Pengantin~

Elo. Seronok cuti lama?

Cuti aku mula dengan gi ngantar anak jiran (yg lelaki) aku kawen kat damansara, pakpakbingbing... Yang seronoknya tggl kat flat mak aku tuh, jiran-jiran semua dah macam keluarga, sangat akrab. Pengantinnya Ehsan & Nurul. Sungguhlah panas cuaca tu ari sampai hubby tak jadi gi makan sbb nak sejuk-sejuk dalam kete je. Naik kenari ber5 dgn aku, hubby, mak, jujen & si notti mia.


Aku pasti sepasti-pastinya dada mu dagdigdug bila semua mata tertumpu pada mu..... aku dah rasa...hehehehe


Inilah perantinnya, Encik & Puan Bani Mohd. Ehsan. Sama-sama muda belia


Aku sukaaaaa Songket walaupun panas


Ini pulak, Encik, Puan & Cik Rizal...heheheh


Aku pakai selipar je sebab jari masih bengkak, tak glemer okey



Lepas tu tak terus balik tau, hubby bawak kitaorg pegi makan lagi. Nnt aku cerita kat mana ye.

~Tatta~

::Sekarang ni cuaca selalunya panas terik, minum air banyak-banyak tau.. Kalau tidak nanti badan kurang air::

2 comments:

Sellynna said...

wahh jejaka rebutan semalaya dah kawen?? jengjengjeng.... tak jelezz ke jojen? wakakak..

Rina dan Mia said...

uiissshh idaq ghasanyer, member menten jek... hati dalam tara sapa boley tawuuuu...ahaks!