Thursday 29 January 2009

~AJL~

Itu hari korang ada tgk Anugerah Juara Lagu tak? Aku kelam-kabut balik kajang takut tak sempat... Kalau tertinggal sembahyang tak kelam-kabut pulak kan??... heheheh (kena minta ampun cepat-cepat takut tak sempat).



Betul aku jangka Lagu UntukMu dari Meet Uncle Hussain jadi Juara Lagu...yey! Bangga betul pakcik-pakcik hussain se Malaysia... ekekekekek


Tapi aku lagi suka kalau stacy yang terlebih sudah menang persembahan terbaik, sangat bertenaga kan?! Aku tgk dia eh ada sikit-sikit cam miley cyrus si hana montana tuh... ada tak? Ke mata aku je yang nampak camtu?.. heheh.


Ayu OIAM pun boleh dapat vokal terbaikkan? Aku tgk dia nyanyi rilek jek tak menjerit-jerit, tapi vokal powwwer!


Dan yang aku tunggu-tunggu-tunggu akhirnya keluar juga, Elyana yieeebab! Suka nah aku dgn dia... Tapi eh aku lagi suka dia jadi "penyanyi" dari "pelakon", aku tak gemor ler tgk dia dalam Renjis kat Astro.



~Tatta~

No comments: