Tuesday 6 January 2009

~Demam~

bosan! bosan! bosan!
asal citer pasal kerja je mesti bosan. kerja aku ni dulu mmg 1 kerja yang menyeronokkan... tapi dulu lah. Sekarang tidak lagi...dan lagi...dan lagi...

niari demam macam kuat dari semalam tp kan bos dah ckp semalam, merangkak pun kena datang..tapi tidaklah aku merangkak...buruk rupanya nanti..hehe. jalan punya jem pagi tadi kat bulatan bandar tun razak tuh, mendidihlah darah laki aku sbb kena hantar bini nya yang demam gi keje... sabo yop, sabo! nak jadi cerita aku kelam-kabut kuar dari kete sekalinya pakai kasut lain sebelah...jijijijiji... nasib baik sama tinggi kalo tak mau aku tempang.. pastu sebelah kaler brown sebelah kaler hitam... baju pulak purple blue... suai ko!! hahahahaha.. pagi-pagi aku dah wat lawak mentel.. nama pun demam kan.. heheheh

esok aku nak cuti, nak rehatlah. esok dorg naik keje, yay!

No comments: