Monday 5 January 2009

~Demam Selsema~

ni ade cerita semalam yang panas...yang bagi darah aku mendidih gitu, ni lah dia punya cerita


aku bawak mia gi bintang supermarket sbb nak beli gula sekilo (sekilo je... hehehe) & baby cotton buds tau, sekali dia sudah nampaklah ada sorg budak naik troli kereta macam ni
kan main ngamuk lagi taknak jalan...sebabnya dia pernah naik sekali, macam Enjoy! je aku tgk dia... tu pasal dia nak naik lagi kali ni. asal aku suruh dia jalan je mesti buat-buat jatuh, pakej dengan menjerit lagi....aduuiiii... nama pun pompuankan haruslah nyaring. mula-mula aku okey lagi, sabar masih tebal, pujuk punya pujuk naik lemak pulak...sekali aku dushum..dushum..ayomaaaa makin kuat (harap maklum ye saya tak dera anak...hehehe). aku nak anginlah hape lagi dukung terus masuk kereta ajak hubby balik. geram okey!!!


tapi nama pun emak kan, geram aku kejap jelah...sebabnya eh, aku dah marah-marah dia dalam kereta sekalinya dia peluk aku.....terus cair okey, aku pulak pakat sedey kesian kat dia. mood dah okey aku banjer dorg makan roti telur extra bawang, pastu beli gula kat mini market je tanpa baby cotton buds.


eh-eh, aku demam selsema tau. semalam pegi klinik doktor nak bagi MC tapi aku x nak sebabnya niari tak boleh MC, takde clerk kat ofis. dorg sumer pakat cuti anak sekolah, anak aku lom masa lagi nak hntr sekolah, mungkin dia 3 tahun nnt.


bos aku ckp "jgn ko x datang besok, merangkak pun ko datang tau.. kalau tak MAMPOS aku!!", tapi aku tak sempat jawab "ade aku kesah???!!!"... heheheh


~tatta~

2 comments:

Sellynna said...

ko jwb la.. kalu aku mampos, ade ko kesah?? tadek kan??? watpe aku nak kesah kalu org lain mampos..

hahhaa... tp konfem kalu kena kt aku.. aku pon jwb dlm ati jek.. hihi..

(sbb tu dpt khidmat cemerlang.. kwakwakwa.....)

Rina dan Mia said...

hampeh...huahuahua... :D