Friday 14 September 2007

teringat masa nan lalu..

petang smlm tepat kol 5 (ikut jam opis yg sememangnya cepat 5 8 minit) aku berambusberangkat balik dgn cikgu bibah. alhamdulillah, dpt putra yg kurang org. smpai btr dlm kol 6. suap mia makan, bg mandi & trus zap-zap. org2 kat umah berbuka prata segera cicah daging masak kicap, nasi, ikan belah belakang sambal & popia basah. aku makan ala kadar jek, almaklumlah..tak posa!! huhuhu! tak gunalah aku zap2 kalo sumer aku pulun, yetak?!

pg td aku siap awl & pakai blawos baru, green karer!! hubby jemput cam biasa. aku siap tapau nasi & lauk-pauk sbb takut kebulor kat opis, tak sure kantin bukak ato tak.

semalam aku jumpa x-klasmet dlm star. borak punya borak dia bgtau yg bdk2 skola time2 aku buat gath bulan 5 arituh.. aku tgh sarat masa tuh! kata nak buat gath lg bulan posa nih, rasa2 tak dpt gi kot. mia xde org nak jaga. kalo tggl kat mak sian pulak, mana kelam kabut nak siapkan juadah brbuka, nak tgk mia lg!! lengkali lah join. kat opis aku baca blog scm9495. nmpaklah muka2 dorg dulu & skrg. masing2 dah berubah, ade yg berubah bnyk, ade yg tak berapa bnyk. rindu lah pulak dgn zmn2 skola. hrp2 dgn adenya blog nih, dptlah mengeratkan kembali ikatan "persahabatan" yg baik/tak baik masa skola dulu..

No comments: