Friday 7 September 2007

hari yang bahagia.....utk hubby

mlm smlm aku banjer hubby mkn kat kopitiam metro kajang, bersempena dgn harijadi hubby yg ke-29 harini...kate je belanja, rupa2nya cash tak cukup. jd menge'loan' hubby soploh hengget buat bayo duit mkn.. truk eh?!!

hubby mcm biasa oder pari set (again!)

aku lak sebok sgt amek gambo smpai lupa ape ke nama makanan yg aku oder ni hah.. yang pastinya ala-ala sotong/udang goreng tepung


dengan oren juz & temikai juz
suke nah aku dgn temikai juz nih, memana gi mkn musti oder temikai juz. org kata temikai nih sejuk, perut cpt muncit... patutler baju asik ketat jek tang perut 2-3 menjak nih!!! bodo jekz! Weighing
pagi td dgn manggernyer aku hulurkan kad (merah karer) kat hubby. kan main sonyum laie. tu jek dulu dpt aku kasik, sbb tang hadiah tuh hubby tgh pikior2 ape dia nak pau aku! pau le yang, setahun sekali jek!!
untuk suami ku yang tercinta, tersayang, terbucuk, termanje & mcm-mcm TER lagi,

Happy Birthday

HAPPY 29TH BIRTHDAY TO YOU

No comments: