Monday 24 September 2007

jgn monteng poso

dah soplo ari aku tinggalkan kenikmatan ramadhan gara2 "tak bule pose". smlm baru lah mula acara pedih perut..ggggrrrrrr.... dahla sahur sikit, megren la pulak smlm. kol 3 aku tido smpai la kol 5, sejuk tengkuk aku sapu minyak kapak. smlm berbuka simple jekz, mak masak sambal pedal & sup sayur, pastu roti john (semalamnya), bubur lambuk surau...hhmmm, ni je kot! pg td sahur sambal pedal & sup sayur, 2x tambah u!!

arini cuaca sejuk jek, ranap perut kuz! waktu2 sejuk nilah terbayang megi, cekodok, neskepe suam..pperrrrggghhh!!! dugaan. ingatkan setan2 sumer kena ikat bulan mulia nih, rupanya ade sekor telepas..huhuhu!! nasib baik tak goyah iman aku.

kuar kol 6 niari, siapkan keje sket. hubby nak banjer berbuka nih. tak kisah lah ape pun, dpt jumpa hubby pon dah bersyukur sgt. susah nak jumpa hubby skrg, jarak memisahkan kitaorg. benci betol!!! masa nih teringat zaman2 rancak dulu, hampir hari2 hubby berbuka kat opis aku. best sgt!! tp skrg.............................

takpe, bak kata org tua2.."bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian"!! yolah kot, harap2 cenggitulah drama hidup aku nih.

No comments: