Monday 10 September 2007

kalo lah bole pendekkan....

mulakan dengan hari jumaat, 07/09/07

selebret besdei hubby, mkn mlm kat secret recipe. yeyeyyyy!!!

hubby makan spaghetti meatballs.......pastu spaghetti tomyam & iced chocolate with whipped cream.


aku makan grilled black pepper chicken & fruit punch...


pastu makan apple crumble cheese seketul...

lps kenyang perut suka hati, menonong kitaorg gi kajang metro plaza, tekan lif ke LG & ke kedai jual play station. hubby nak PS2 utk hadiah besdei dia & aku pilih kaler merah. bak kata hubby, "dah tuo2 baru nak main game"...heheheh!! dpt 10 game percuma. yeyey!!! tido lmbt sak!

sabtu, 08/09/07
bwk mia gi cucuk utk 3 bulan. alhamdulillah, tak nangis & tak demam. berat dah 6.1 kg! wah! wah! wah!! semangat kata dokter... alhamdulillah.


ahad, 09/09/07
bwk mika & mak jenjalan. mlm hubby jemput aku & gi makan mlm dulu kat Man Seafood.

hubby mkn nasi paprik & telur dadar (yg sepatutnya tanpa bawang)..kopi suam & kopi-o ais.



aku mkn nasi goreng thai & teh tarik suam.

smpai umah, mcm biasa buat keja rumah yg sgt2 aku sukerrrr... KEMAS BILIK.com. pastu main ps2 japz, gosok baju & tido dekat kol 1 pg. hujan smpai ke pagi, sib baik mata tak berat. pg td bekpas dgn hubby kat kelana jaya!!

No comments: