Wednesday 19 September 2007

sedap

gerak dari opis smlm kol 6.40 ptg. alhamdulillah, putra tak sesak. berdiri sepanjang perjalanan klcc-kelana jaya. smpai sana lps waktu berbuka..tak kisah sbb aku tak posa lagi!! huhu.. hubby amek & trus gi stesen petronas (tah kat mana tah), bukan nak isi minyak tp hubby nak berbuka kat dunkin donuts sblh petronas tuh. kitaorg amek set jekz.

hubby mkn tuna & egg sandwich,
dabel choc donut & kopi ais

aku mkn chic mayo sandwich,
fresh lime donut & kopi dangdut ais..huhu!!

kenyang perut pedih poket, hubby hntr aku blk umh mak. sedey arr berpisah dgn hubby mlm td. rasa nak raung jek!!!


Bye Bye and Miss You

balik umh cam biasa mengadap mia & main puas2 smpai dia tido. aku basuh pinggan-mangkuk ayon smpai kosong itu singkilah, pastu heheh...zap2!! alhamdulillah, semenjak zap2 nih nmpk lah perut muncitz ku makin kureng tinggi nyer (aku sorg yg prasan kot?!).. kurang ler sket rasa rendah diri tuh. hrp2 makin lama makin jelita lah perut ku ituh. almaklumlah, nak raya nih bnyk bertandang umah org. bukan muka jek nak nmpk jelita, yg lelain pun kene ler jelitakan.. baru bole jadi jelitawan...kuikuikui!!! ape-ape je!!

No comments: