Wednesday 12 September 2007

hambek ko!!

10/09/07
balik keje trus tuju leisure mall, cheras. memula hubby rncang nk tgk2 tanya2 je, tp alih2 beli gak. oret la tu! memula hubby try osim u-zap king dulu, pastu try pulak osim u-zap. dia pikior2 pehtu kata beli yg osim u-zap king sbb ado lebey power. rupa2nya ada promosi mana2 barang dorg bg kurang RM100. i loike!! so u-zap king RM700++ dpt ler RM600++ tajaan aku (nnt gambo aku upload). aku dh dapek apo yg aku nak, hubby banjer mkn mlm kat kenny rogers. harus gitewww!! hampeh, ayam tergolek dorg habeh la pulok. so aku & hubby mkn spaghetti bolognese jekz (again and again and again...)

kitaorg sama2 mkn spaghetti bolognese

sama2 amek vanila mufin

aku minum coke, hubby minum light coke

balik umh trus naik bilik apo laie, menerai ler u-zap king tuh. mangai!!! begegar perut muncitz ku!! pakai utk 10 minit sorang. hrp2 dlm sebulan nih nmpak ler hasil nyer nanti ye... kalo tak, aku gegar kan kepala otak mamat lengchai yg jual nih dgn u-zap king tuh!!

11/09/07
aku & hubby cuti. hubby teman aku gi cabut gigi. bagusnya gi klinik prebet nih, masa nak bius tuh tak rasa sakit ponz. taklah terasa dia cucuk gusi. siap rasa nak tido lagik!!! heheh.. kena caj RM72, oret la tuh. pstu trus jemput mak aku & mia gi opis hubby dan seterusnya opis aku. kira smlm hari "menunjuk2 memperkenalkan" mia kat budak2 opis kitaorg laa.. yela, dah alang2 cuti, kalo tak, taktau bila lg nak bg dorg tgk mia. so far, sambutan memberansangkan!!! pastu hntr mak & mia balik, aku & hubby gi leisure mall lg sbb cc aku masa bli u-zap king tuh tertinggal smlm!! mangkuk betul! pas amek cc, hubby banjer makan kat a&w, pastu tgk wayang (ratatouille) sbb hubby maleh nak balik umah.

kitaorg amek set yg ade coney dog
(tak sesuwei betul nama nyer)


curly fries


ade rootbeer


hubby tambah ayam 2 ketul


sonok tgh hubby makan


tgh2 mkn perasan jalur gemilang dgn megahnya berkibar kat a&w tuh


pastu (bnyk eh "pastu"), teman hubby gi hntr keta cuci, aku mkn lg mee goreng & lobak susu 2 gelas.. hubby tgk jek sbb dia minum carot susu segelas jek!! heheh, baru beli u-zap king....zap-zap ler pehni yang!!

12/09/07
pepagi perut dah meragam mntak di bersih kan.. apelagi belari ler aku gi j*mb*n. tp perut masih rasa tak sedap. mintak tlg hubby hntr kan aku gi opis, & hubby kata "ok"! tengs yang! sesambil menahip entry nih, perut aku pun grong-greng kat dlm tuh. dgr2 citer klien US nk dtg niari, ade harapan opis nih sunyi sepi!! tak suka! tak suka! tak suka!

dari selly utk aku

2 comments:

Anonymous said...

sampek ati ko x tulih besday amja - mak amja

Anonymous said...

dah tulih la nih!! heheh!!