Monday 17 September 2007

BAzar RAMadhan

jumaat lps gi baram kat tasik permaisuri, btr. nih thn pertama ade baram kat situ. tak berapa meriah sgt, mungkin sbb tmpt baru. cuma beli roti john 2, bihun sup utara 2 & balik. dari baram ke umah mak, perrrggghhh...JEM.com!! kalo nk ikutkan bukan nya jauh, jln kaki pon bole. btr skrg nih dah xmcm dulu, kereta melilau sana-sini, nak lintas jln pon dh xslmt lg! BTR DAH MAJU!

baram tasik permaisuri


dari masjid saidina othman ke flat sri labuan


kat flat nih lah aku membesor...

sabtu, lps buka hubby angkut blk umh mil. sebaik aku dah siap2 nyekek kat umh mak..heheh!! ahd, aku x bgn masa dorg sahur coz aku msh lg lom bole posa. so, aku berlapo ler smpai time buka. lps dorg buka aku juz minum kopi sejuk 4-5 sedut.. pastu hubby nak anto aku balik umh mak. rncang nyer hubby nk bwk aku mkn kat luor alih2 tak jadi!! pale dah pusing, perut jgn citer ah.. lg truk dr org posa. brdiri pn xstabil. smpai umh mk aku nyekek cikit jek sbb mia buat hal. so pg nih aku kebulur tahap dewa, singgah 7-11 beli roti krim 3 & smpai jek opis tak tggu hape lg, melantak lerrr!!!

No comments: