Saturday, 16 May 2009

Tak Sihat =(

Salam =)


Dah 2 hari aku cuti sebab Mia & mak aku demam. Risau aku di buatnya. Tapi alhamdulillah, mereka berdua dah makin sihat. Bukan apa, sekarangkan musim penyakit bukan-bukan ni... Masing-masing dah gi klinik bila tau demam je, abah aku pun terus pergi HUKM. Macam-macam test dorg buat, tapi doktor cakap cuma demam biasa but kurang air...alhamdulillah.


Korg-korg kalau rasa je diri tu demam korg cepat-cepat gi klinik tau. Sekarangkan penyakit Influenza H1N1 ni dah buat 1 dunia kacau bilau =(. But alhamdulillah aku tgk Kementerian Kesihatan pun tak main-main menjalankan peranan dorang. Kalau korang nak tau apa tanda-tanda penyakit Influenza H1N1 korang gi sini


Jomlah kita ramai-ramai mendoakan kesihatan diri kita, keluarga kita, kawan-kawan kita, dan seluruh rakyat malaysia, insyaallah =)


-Tata-

2 comments:

GC said...

betul tu...kiter ramai2 doa utk semua saudara islam kiter...

RinaRiz said...

yew..yew.. =D