Friday 8 May 2009

Senam & Chicken Fingers

Alhamdulillah.


Dah 2 kali aku dapat pergi senam-senam tu. Tapi semalam bertambah pulak ahli tak rasmi, kak ina & kak aishah, menjadikan kita 4 orang ahli rombongan ke tasik klcc...yeyey!


Semalam baru kitorg dapat join dari mula lagi, panaskan badan dengan POCO-POCO. Inilah pertama kali aku wat poco-poco, yang aku pernah dengar pocong-pocong je.....hahahahahah... Ini rupanya, senang je ek, naik syok pulak... Dok rumah sendiri nanti bolehlah aku ajak hubby & mia berpoco-poco... lapan lagi!! Heheheheheh...


Memandangkan ini kali ke-2 utk aku & kak aida, jadi sakit-sakit badan & betis tu sangat-sangat kurang. Kak ina & kak aishah je macam sengal bila jalan, sabar yew sabar, lagi lapan baru tak sakit...ekekekek.. Sempatlah semalam kitorg bergambar ber4, siap bergambar dgn instructor lagi, Umie namanya...tapi apa kan daya, ni hari hubby pulak nak bawak camera...ohhh...titak!!!


Balik tu terus singgah cold storage nak beli chicken fingers. Mia dan pandai mintak gorengkan chicken finger tapi dia panggil "fishcake"...lol =). Tapi semalam takde lah pulok brand 5star yang aku selalu beli tu, ngapain?


Aku & kak aida dinner siap2 baru balik. Star lrt punya sengal semalam, lama kena beratur kat stesen tak sampai-sampai. Nasib baik aku ni PENYABAR...ekekekekek.


~Tatta~

2 comments:

lily lotus said...

halluuu...ni ke lynn yg tanya pasal condo karunmas tu?? konpius jap :D

Rina dan Mia said...

yeppp...sum family pggl LYNN, but most of 'em pggl rina. saya prfer LYNN.