Thursday 7 May 2009

Duit Rumah & Nurul Hanis

Selesai.


Duit rumah dah bayar, apa lagi ek? Ada tak aku hutang korang? Kalau ada jawab dalam hati je okey...heheheheh.


Duit rumah tiap-tiap bulan kena bayar, kadang-kadang TER skip sebulan-dua, tapi rumah tak jugak siap-siap! Siapa yang bersalah? Aku kah atau developer kah? Rasa macam nak sumpah je developer tu. Sumpah apa yang suai ek? Sumpah semerah padi kena tak? Hehehehehe.


Kawan opis aku sorg ni, kak wini namanya, anak dia masuk HUKM sebab kurang air. Budak tu baru 4-5 tahun, demam, muntah, cirit sampai kering air dalam badan. Kesian Nurul Hanis. Budaknya comel, lincah, gebu, lepas ni mesti susut eh! Semoga Nurul Hanis cepat sembuh & cepat-cepat dapat balik rumah, amin!


Aku still bosan ni, nak tepek gambar tapi kabel tertinggal. Gi mana sih? Nak je aku pakai kabel letrik...ekekekekekek...


~Daaaaa~

2 comments:

Sellynna said...

ala siannya nurul hanis.. kitorg satu famili doakan dia cepat sembuh..

hamzah iqbal pon slalu tak sihat je kt sini.. aku rasa sebab cuaca panas sgt kot.. pastu ingus asik meleleh je padahal xselsema pon.. pastu asik batuk berkahak.. tu yg jadi muntah2..

adoi cemacam penyakit skang nih..

Rina dan Mia said...

tulah...aku pun takut jugak. sekarang ni bnyk nah penyakit "kritikal", almaklumlah DAH NAK AKHIR ZAMAN pun kan... semoga kita semua sihat wal'afiat dan di jauhi penyakit-penyakit yang merbahaya ini, amin.